piątek, 24 października 2014

Rozdział 81 ( III )

*Oczami Sony*
Siedziałam przy stole razem z Tomem i zastanawiałam się gdzie poszedł Harry z Bellą. Wszyscy siedzieli przy stole tylko na przeciwko nas były wolne miejsca.
- O czym tak myślisz ? - Z mojego rozmyślania wyrwał mnie Tom.
- Wiesz zastanawiam się gdzie zniknął Harry z Bellą.
- Widziałem ich jakieś 15 minut temu, kręcili się gdzieś tu niedaleko.
- Może gdzieś wyszli pogadać, albo coś. - Powiedziałam do narzeczonego. Mimo to wydawało mi się co robią, ale nie chciałam sobie tego wyobrażać.
Jadłam sobie spokojnie kiedy w naszą stronę szedł rozbawiony Harry z Bellą.
- Gdzie wyście byli ? - Zapytałam.
- Spokojnie Sony poszliśmy się tylko przejść i pogadać. - Powiedziała Harry.
- Tak długo ? - Powiedziałam, mimo tego iż wiedziałam że kłamie.
- No to była dość prywatna rozmowa. 
- Rozumiem, nie wnikam w szczegóły.
*Oczami Nialla*
Siedziałem dzisiaj w domu ponieważ nie chciało mi się wychodzić dzisiaj na żadną imprezę, ale za to Greg wyszedł ze swoją narzeczoną do kina. Oglądałem telewizję kiedy usłyszałem dzwonek do drzwi. Wstałem z kanapy i ruszyłem w stronę drzwi, Otworzyłem je a moim oczom ukazał się mój przyjaciel Oliver. 
- Siema stary. - Powiedział przygnębiony.
- Wejdź. - Powiedziałem do przyjaciela.
- Sam jesteś ? - Zapytał zdejmując buty.
- Ta Greg wyszedł z narzeczoną. Chcesz coś do picia ? - Spytałem
- Cole. 
Gdy wracałem z napojami do salonu usiadłem obok niego.
- Co jest ? - Zapytałem
- Ella mnie zostawiła.
- Co ale jakim cudem ? - Powiedziałem
- Powiedziała mi że ma dosyć tego jak wracam co dziennie najebany z imprezy i ostatnio nie mam wcale dla niej czasu. Mówiła też że wiedziałem doskonale że jej rodzice nie chcą jej puszczać tak często na imprezy. Stary ja jestem teraz w dupie. Ja ją naprawdę kocham. Nigdy nie zastanawiałem się jak to będzie gdy z nią nie będę ponieważ ona była dla mnie najważniejsza i nie chciałem się wiązać z nikim innym.
- Oliver ja doskonale wiem, jak się teraz czujesz. Taką sytuację przezywałem 2 lata temu, tylko że ja niestety nie miałem się komu wyżalić.
- Czemu ? 
- Bo ja zdradziłem moją dziewczynę, a moi przyjaciele odwrócili się ode mnie. Kiedy wszyscy próbowali mi pomóc odtrąciłem ich a teraz bardzo tego żałuję.
- Powiedz mi co ja mam teraz zrobić ? - Zapytał
- Pokaż mi jej zdjęcie.
- Masz. - Pokazał mi zdjęcie swojej dziewczyny.
- Na twoim miejscu, gdybym wiedział że nie chcę być z nikim innym niż Ella, kupił bym pierścionek zaręczynowy i oświadczył się dziewczynie i obiecał poprawę. I serio bym się poprawił.
- A ty co zrobiłeś ? No wiesz kiedy zdradziłeś swoja laskę ?
- Byłem wtedy tak głupi że na to nie wpadłem. Zwiałem do brata, zostawiłem jej tylko list że ją kocham i przepraszam za wszystko.
- A kochasz ją ? - Zapytał
- Ty sobie nie zdajesz sprawy nawet jak bardzo.
- To powiedz mi, na co ty jeszcze kurwa tu czekasz ? Na anioła który odmieni twoje życie ? Nie wiem co zrobisz ale ja gdybym ją kochał wróciłbym do Londynu i odzyskał ją za wszelką cenę. Jeśli czekasz na anioła to pomyśl sobie że jestem nim ja który próbuje pomóc przyjacielowi.
- Oliver ciesze się że chce mi pomóc, niestety w moim przypadku jest już za późno. To było 2 lata temu. Ona ma teraz chłopaka i dobrze ułożone życie. A Ella zerwała z tobą wczoraj lub dzisiaj i to da się naprawić.
- Będzie dobrze. _ powiedział Oliver i wyszedł z mieszkania. Przez cały wieczór rozmyślałem nad słowami chłopaka. Co jak co ale on był naprawdę przekonujący. Kocham Sony, ale z drugiej strony chciałbym aby była szczęśliwa. Wiem że źle zrobiłem zdradzając ją. Teraz tak bardzo tego żałuję. Gdybym mógł zrobił bym wszystko co tylko w mojej pieprzonej mocy by odzyskać ją i jej zaufanie do mnie, lecz wiem że u niej jest to już nie możliwe. Rozmyślałem o niej jeszcze długi czas, i nawet nie wiem kiedy zasnąłem na kanapie.

____________________________________________________________
Kochani chciałabym wam podziękować za 6 tysięcy wejść, jest to dla mnie naprawdę miłe gdy widzę że ktoś jednak czyta moje wypociny. Mam nadzieję że rozdział się wam podoba no i zaczniecie komentować. 
Kocham was <3

1 komentarz:

  1. Niall czemu sam nie zrobiles tego co popadziles Olivierowi .? Super czekam na nastepny .

    OdpowiedzUsuń