sobota, 31 maja 2014

Rozdział 34

*Oczami Sony*
Poszliśmy do kręgielni. W drużynie byłam razem z Pen, a chłopcy byli razem. Pierwsza zaczynałam ja i zbiłam wszystkie kręgle za pierwszym razem. Pen się ucieszyła tak samo jak
http://s.redefine.pl/dcs/o2/redefine/poszkole_user_page/18/18978341/86238111_1298601240.jpg- No to co mamy wygraną w kieszeni ?- powiedziała pytająco Penelopa.
- Wydaje mi się że tak. - Odpowiedziałam.
Graliśmy tak może z godzinkę czasu. Ale końcowy wynik i tak był korzystny dla nas z czego się bardzo cieszyłyśmy. Po kręglach udaliśmy się na obiad, który był świetny. Po obiadku poszliśmy się przejść nad jeziorko, a przy okazji załapaliśmy siś na piękny zachód słońca.
- No to co, czas się zbierać na wyspę. - powiedziała Pen
- No ale tu jest tak dobrze, czuje się tu taki wolny. Powiedział Zayn
- Wiem ale musimy się zbierać. Nie mogę nic na to poradzić.
- A nie moglibyśmy uciec ? - Zapytałam
- Chcesz żeby Cię znaleźli i zabili a przy okazji też mnie. Bo ja nie. - Powiedziała pen. Po czym ruszyliśmy w miejsce gdzie wysiadaliśmy.
****
Po kolacji poszliśmy zagrać całą 4 w palykę. Po całym fajnie spędzonym dniu Pen okazała się zajebistą dziewczyną. Graliśmy tak może z 2 godziny ale ja byłam już tak zmęczona i padnięta że poszłam spać. Więc nie miałam pojęcia do której reszta siedziała i grała.

*Oczami Penelopy*
Siedziałam sobie u siebie w pokoju na laptopie i sprawdzałam nowinki ze świata. Kiedy już się wyszykowałam poszłam do dzieciaków. Kiedy przyszłam do hotelu było strasznie cicho. Nie było nikogo w jadalni i w salonie też nie. Poszłam na górę i weszłam do pokoju Sony. Której nie było. Spojrzałam na zegarek była 11:30 . No tak Pewnie są na plaży. Pomyślałam sobie i szybko się tam udałam. Bingo kiedy szłam zobaczyłam leżącą Sony na leżaku. Chłopcy robili jakieś wyścigi w wodzie. Nie zdążyłam podejść do Sony kiedy chłopcy podbiegli do mnie i wrzucili mnie do wody. Dzień minął mi bardzo przyjemnie i pozytywnie go spędziłam w świetnym gronie. I tak spędziłam cały tydzień. Szkoda mi było że muszę się pożegnać z kimś jutro. No ale niestety są takie zasady i nic nie mogę na to poradzić. Wieczorem obejrzałam serial i położyłam się spać. 
Rano zerwałam się z łóżka i ubrałam się w coś wygodnego. Umalowałam się i poszłam do dzieciaków. Kiedy przyszła do hotelu jedli śniadanie, a ponieważ byłam głodna to się do nich dołączyłam. Po zjedzonym śniadaniu poszliśmy do salonu.
- Słuchajcie dzisiaj macie sportowe zadanie a właściwie 2 zadania. 1 zadanie to rzuty do kosza do 10 pkt, a 2 zadanie to kręcenie hula - hop na czas. Osoba z najgorszym czasem i wynikiem odpada. To co na początek idziemy rzucać do kosza. Poszliśmy do miejsca w którym był kosz. Pierwszy był Zayn który rzucił 4 razy do kosza, Niall 8 razy a Sony 5 razy. Potem Sony zaczęła kręcić Hula - hop i jej czas wynosił 3.53 Nialla 2.25 a Zayna 1.97 
- No Zayn ewidentnie dzisiaj nie był twój szczęśliwy dzień i niestety będziesz musiał opuścić wyspę.
- I tak wiem że żywy z tej wyspy nie wyjdę. - Powiedział lekko speszony Zayn. Pożegnał się ze wszystkimi i ze mną też. I poszedł gdzieś przed siebie.
- No to co kochani widzimy się w finale. Powiedział do nich i poszłam do siebie.

*Oczami Nialla*
- Sony tak bardzo się ciesze że jesteśmy w finale. Ostatni tydzień nas czeka. Mam nadzieje że będziemy mogli udać się do miasta.
- No ale po co chcesz iść do miasta ? - Zapytała dziewczyna
- No chciałbym spędzić z tobą dzień w mieście wiesz rozerwać się trochę.
- Mam tylko nadzieje że jak przeżyjemy to będziemy spędzali więcej czasu w mieście. - powiedziała brunetka i przytuliła się do mnie .
Wieczór spędziliśmy samotnie oglądając film. Teraz w tym hotelu jest tak strasznie cicho. Chciałbym zeby wszyscy wrócili. Ale wątpię że kiedyś ich znowu zobaczę.

No więc to kolejny rozdział. Wiecie już kto będzie w finale. Mam nadzieję że rozdział wam się spodobał i liczę na kreatywne komentarze <3
3 komentarze = Kolejny rozdział

3 komentarze:

  1. Pen jest super . Jej perspektywa - cos nowego . Jejciu . Nastepny rozdzial to final . ? Jej . ! Kto wygra . ?

    OdpowiedzUsuń
  2. O Boże jaki genialny, czekam na kolejny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się perspektywa Penelopy jest taka inna, chciałabym już się dowiedzieć kto wyga, bardzo mnie to ciekawi ;D

    OdpowiedzUsuń