wtorek, 20 maja 2014

Rozdział 31

*Oczami Zayna*
Tydzień minął mi bardzo szybko zleciał. A my nawet nie wiedzieliśmy jakie jest dzisiejsze zadanie. Czyli jak zawsze. Kiedy się ubrałem poszedłem do Em. Była już prawie gotowa a właściwie chodziła w bieliźnie po pokoju i chyba nie słyszała kiedy wszedłem. Stałem sobie oparty o drzwi i przyglądałem się dziewczynie jak chodziła po pokoju i szukała ubrań. Stałem tak może z 10 minut kiedy dziewczyna zorientowała się że nie jest sama w pokoju.
- Zayn. - Krzyknęła i zakryła się bluzką.
- No co ? - Zapytałem
- Mógłbyś dać mi troszkę prywatności prawda .
- Kochanie jesteś piękna i nie musisz się mnie wstydzić. - Powiedzizłem podchodząc do dziewczyny.
- No tak ale ja się nie przyzwyczaiłam do tego żeby jakiś chłopak patrzył się jak chodzę w samej bieliźnie.
- Wypraszam sobie bo nie jestem jakiś, tylko Twój. - Powiedziałem do dziewczyny chwytając ją w pasie przyciągając do siebie a potem całując. Ruszyliśmy w stronę łóżka. Całowałem ją cały czas, nie spodziewałem się tego że dziewczyna ściągnie mi koszulkę dając do wiadomości że jest gotowa. Całowaliśmy się jeszcze chwilę, kiedy Emma rozpięła mi spodnie. Zdjąłem je i zacząłem się dobierać do stanika dziewczyny, kiedy do jej pokoju wparował Harry.
- Hej bo wie..... - Zdziwiony Harry nie dokończył tego co zaczął.
- Co jest ? - Zapytałem
- Chciałem powiedzieć że jest śniadanie i czekamy na was. Ale to chyba nie ważne.
- Zaraz przyjdziemy. - Powiedziała zakłopotana Em.
- Ok. Ale na drugi raz zamykajcie się.
- Na drugi raz idioto zapukaj. - Powiedziałem.
Chłopak wyszedł a dziewczyna się zmieszała.
- Tak to ja pójdę się ubrać. - Powiedziała, po czym ja też się ubrałem..

*Oczami Nialla*
Czekałem z Sony na Harrego który poszedł po Em i Zayna.
- Wiesz jestem ciekawa jakie zadania jeszcze wymyślą. No bo było już wszystko.
- Też się zastanawiam misia. Ale pewnie jest jeszcze tyle rzeczy które można wymyślić że wiesz. Wszystkim praktycznie mogą cie zaskoczyć. - Odpowiedziałem dziewczynie
Nagle przyszedł do nas rozbawiony Harry.
- Co cię tak śmieszy. - Zapytała dziewczyna
- Wiesz może jakie to jest uczucie kiedy idziesz do pokoju Emmy i zastajesz tam ją i Zayna prawie nagich. - Chłopak zdążył ledwo to powiedzieć a ja wybuchnałem śmiechem.
- Nialler to wcale nie jest śmieszne. Co ty byś czuł kiedy Ciebie by tak przyłapali? - Zapytała dziewczyna
- No śmieszyło by mnie to że drzwi nie zamknąłem, a ty jak byś się czuła jak bym sobie tak na tobie leżał. Jak chcesz możemy spróbować, Harry też wpadnie popatrzeć. - Powiedziałem do dziewczyny na co tylko szturchnęła mnie łokciem.
Niedługo po tym Zakochani przyszli na śniadanie. Zjedliśmy je w miłej atmosferze i poszliśmy do salonu czekając na zadanie.
 - Witam was kochani. Dzisiejsze zadanie odbędzie się wieczorem. Przyjdzie 3 osobowe Jury i będzie oceniać wasz freestyle. I od razu mówię że tematy będziecie losować. wiec możecie sobie poczytać rymy ze słownika. Aby poszło wam łatwiej. Życzę miłego dnia i widzimy się wieczorem.
- Jezus już jestem w dupie. Rapować nie potrafię. - powiedziała smutna Em.
- Emma nie przejmuj się ja też nie potrafię damy rade. - Powiedziała Sony.
Każdy z nas się rozszedł do siebie. A ja szukałem jakichś rymów w internecie, może jakiś mi się przyda. Nie powiem bo to bardzo wyczerpujące zajęcie no ale jak trzeba to trzeba. Nawet się nie zorientowałem kiedy, przyszedł po mnie Harry.
- Idziesz ? Już jest za dziesięć 8 - Zapytał chłopak
- Tak już idę. Wyłączyłem laptopa i zszedłem na dół. Wszedłem do salonu i zająłem miejsce obok Sony.
- No wiec jesteśmy w komplecie. Dzisiejsze zmagania będą oceniać muzycy. Na czele youry stanie świetna raperka Nicki Minaj, jej dobry kolega Lil Wayne oraz Eminem. Mam przygotowane tematy. Tak więc powiem zasady. Każdy ''fistajluje'' sam. Jedynie w dogrywce razem. No to może zacznie Harry. Wylosuj pytanie i zaczynaj.
- Ok. No wiec temat to dziewczyna.
Jesteś lekka zwinna piękna i kusząca, a ta twoja sukienka do góry się unosząca. Nie potrafię oderwać od Ciebie wzroku i muszę powiedzieć że mam Cie na oku. Piękna brunetka która ma błysk w oczach, nie powiem ale śni mi się po nocach. Kocham jej dłonie delikatne a jej wzrok całego mnie przeszywa że padnę.
W sumie nie wiem co mam zarobić aby serce twoje podbić. Lecz nadzieje wielką mam  no ze rade sobie dam. Kocham Ciebie całym sobą i chciałbym być tylko z tobą wiec żaden facet i panienka nie są dla mnie wielką przeszkodą. Twa uroda wciąż mnie kusi me uczucia w sobie dusi. Wiec ja powiem tylko że ja tak bardzo kocham Cię.
- Kiedy skończył Harry zaczęliśmy mu bić brawa. Komisja przyznała Hazzie 19 pkt. Przyszła kolej na Emmę, wylosowała temat i musiała freestajlować o przyrodzie.
- dziś na niebie świeci słońce,No a ten dzień ma 2 końce. Bo albo przejdze albo odpadnę kto wie czy dziś z gry wypadnę. Za oknem leje i wiatr też wieje, co za pogoda straszna okropna a ja tylko Tv oglądam, Nie ma co robić gdy wichura wieje a na dworzu już powoli dnieje. Zachód słońca po prostu nie ma końca a mój chłopak siedzi obok mnie niczym obrońca.  Emma dostała 15 pkt. i była na drugim miejscu Potem przyszła kolej na mnie. Nie powiem bo bardzo się bałem, i nie za bardzo wiedziałem o czym będę rapował.Podszedłem do urny i wylosowałem temat. Kuchnia. Super.
- Kiedy rano się wyspałem to z łożeczka szybko wstałem. Pysznościami zapachniało a rarytasów nie było mało.Gdzie nie spojrzałem same słodkości ze trochę doprowadzały mnie do mdłości. No ale co zrobić ja kocham jedzenie i niestety już tego nie zmienię. Moja kobieta świetnie gotuje co moją uwagę szybko przykuje. Bigos kocham ponad życie co ukrywam w sobie skrycie.Do jedzenia słabość mam nie wiem czy sobie rade dam .
Kiedy skończyłem usiadłem i bałem się oceny ale dostałem 28 pkt. Z czego się bardzo ucieszyłem. Kolejna była Sony Tematem który miała to chłopak. Fajny miała temat.
- Zakochana jestem skrycie i kocham Nialla ponad życie. Przytulam całuje za wszystko miłuje. ty jesteś mym ideałem nie tylko swoim pięknym ciałem. Uśmiech twój szczery i te wszystkie bajery robią na mnie wielkie  i swojego zadania wcale nie zmienię. Ufam tobie bezgranicznie i kiedy Cie obok niema boje się panicznie 

Nie wiem jak długo wytrzymam bez Ciebie  bo dzięki tobie czuje się jak w niebie
Kiedy Sony usiadła dostała 25 pkt. z czego się bardzo ucieszyła.

Mam nadzieje że moje głupie rymy wam się spodobają. Niektóre są bez sensu wiem ale nie potrafiłam nic normalnego ułożyć. Dziękuję za Komentarze i liczę na kolejne. Kocham Was <3

1 komentarz:

  1. Lol . Jak ja bym byla na ich miejscu to bym odpadla bo rymy sa straszne .

    OdpowiedzUsuń