piątek, 16 maja 2014

Rozdział 30

************
Siedzieliśmy w salonie czekając na Penelopę. W sumie to nawet nie czekaliśmy bo dzisiaj się pośpieszyła.
Jade
- Ok słuchajcie dzisiejsze zmaganie będą oceniać 3 osoby. Bardzo sławne osoby. Bo będzie to Justin Bieber piosenkarz muzyki pop, bardzo popularny jak dobrze wicie. Jade Thhirlwall liderka zespołu Little Mix oraz Amber JaCkson poetka.-
Pierwsza w kolejności poszła Darcy, mówiła ten swój wiersz ale wcale mi się to nie podobało. Potem recytował Harry, Ja i Niall. Potem nadszedł czas na Zayna. Chłopak stanął na środku i zaczął czytać.
- Nie bój się iść , nie bój się marzyć, nie bój się o swoje życie walczyć. Śmiało patrz w przód goń swe marzenia, niech każdy swoje życie docenia. Nie patrz wstecz nie przejmuj się, to co kiedyś było złe. Staraj się lepszym być i cały czas z życia drwić garściami ciągle je brać i bez przerwy się z niego śmiać. Nie liczy się to co było kiedyś, bo trzeba swe życie przeżyć.-
Nie powiem bo ten wiersz był naprawdę bardzo życiowy. Na sam koniec wystąpiła Emma.
- Moje serce w części posypane, jest jedynie tobie oddane. Chociaż nie wiem co mam zrobić, aby twoje serce podbić. Jeśli jeszcze jest nadzieja, chcę abyś moje serce posklejał. W mojej głowie pełno myśli, przydał by się przycisk wyślij. Lecz niestety nie dam rady idę pojeść czekolady.
- Nie powiem bo bardzo mi się podobał wiersz. On jest taki z humorem.
- Ok więc my idziemy się naradzić i ogłosimy wyniki za ok. 10 minut. Powiedziała Jade po czym wyszła razem z komisją. Niestety czekaliśmy dużej niż 10 minut. po jakichś trzydziestu minutach komisja weszła do salonu. Justin stanął na środku i zaczął mówić.
- Więc tak. Najbardziej wiersz podobał nam się Sony oraz Emmy. Gratuluje wam jesteście dzisiaj bezpieczne. Niestety najmniej podobał nam się wiersz ...... Darcy. niestety ale wracasz do domu.
- Wracam do domu ? - Zapytała ze zdziwieniem.
- No wracasz do domu tak jak każdy inny uczestnik czyż nie ?
- Oczywiście że tak. - Wtrąciła się Penelopa.
**********
Darcy pożegnała się z każdym i mówiła coś do Harrego na ucho, wiec tego nie słyszeliśmy. Wyszła z Hotelu pomachała nam i wyszła. Dziewczyna zdążyła zniknąć z naszego pola widzenia kiedy
- Nareszcie wolność. - Krzyknał Harry.
- Ty się cieszysz, że nie ma już Darcy ?
- Jasne że tak, marudziła mi non stop.
- A ty z nią w ogóle spałeś?
- Tak, ale to nic nie znaczący seks, wiecie taki bez zobowiązań a przynajmniej dla mnie.
- Harry jak mogłeś. Przecież kochasz Bellę? - Krzyknęła Em
- No tak ale ona nie żyje. A Darcy tak bardzo nalegała. poza ty to ona nie wyglądała na taka która pierwszy raz z kimś spała.
Emma uśmiechnęła się do niego a loczek wyszedł z salonu.
-hahahahaha.- Wybuchnęła głośnym śmiechem Emma.
- Z czego się tak śmiejesz? - Zapytałam
- Z Darcy, bo ja nie wiem jak tak mogła dać się wykorzystać.
- A może ona nie czuje się wykorzystana ? - Powiedziałam pytająco.
- Szczerze to mało mnie to interesuje, bo ona dla mnie i tak jest śmieszna.
- No z tym to akurat przyznam Ci rację.
**********
*Oczami Harrego*
Nareszcie się wyspałem, nie powiem bo dawno nie mogłem się wyspać.
Ubrałem się i zszedłem na śniadanie. Byli już wszyscy.
- Hej Harry. - Powiedziała Sony
- Hej,hej - Odpowiedziałem dziewczynie.
Po śniadaniu poszliśmy wszyscy a plażę. Emma, Sony, Niall i Zayn grali w siatkę a ja byłem sędzią. Dzień spędziliśmy na prawdę świetny dzień.
Kolejne dni były dość pochmurne i deszczowe więc cały dzień spędzaliśmy razem śpiewając na karaoke, tańcząc i grając w różne gry planszowe. Było na prawdę świetnie... szkoda tylko że bez Belli.

I taki jest 30 Rozdział. Jak widzicie ich jest coraz mniej i powoli zbliżamy się ku końcowi, niestety. Mam nadzieje że moje wiersze się podobały, tak samo jak rozdział i liczę też na komentarze <3

3 komentarze:

  1. Nie rozkminilam tego z tym ze Darcy wraca do domu . Jak to . ? Przeciez oni ich zabijaja .
    Chyba ze to chodzi o to ze nikt ma nie wiedziec ze ich zabijaja i wszyscy mysla ze oni wracaja do domu .
    W sumie to ciesze sie ze Darcy juz nie ma .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze,że nie ma już tej całej Darcy. : )
    A rozdział jaj wszystkie jest super. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem jak to możliwe,że Darcy wyszła normalnie a nie że ją zabili. Nie jest mi jej nawet żal od początku jej nie lubiłam.Czekam na next.Życze weny ;)

    OdpowiedzUsuń