niedziela, 23 marca 2014

Rozdział 15

Lena
Długo nie czekałem na dziewczynę. Tak szybko schodziła po schodach że prawie się przewróciła. Nie powiem bo to było śmieszne ale z dziewczyny nie wypada się śmiać, więc się powstrzymałem. Wyszliśmy sobie z hotelu na plażę gdzie się umiejscowiliśmy. Siedzieliśmy i gadaliśmy. Nawet nie pamiętam kiedy tak miło spędziłem czas z dziewczyną. U mnie w mieście jest pewna dziewczyna która mi się podobała. Spotkałem się z nią kilka razy ale mnie olała mówiąc że nie jestem w jej typie.Pamiętam że miała na imię Lena no ale mniejsza z tym. Nie wie co straciła.Siedzieliśmy z Emmą nawet nie wiem ile czasu. Z nią strasznie szybko leciał czas.
Emma Świetnie się bawiła poszła nawet zobaczyć czy ciepła jest woda a ja postanowiłem zrobić jej zdjęcie Siedzieliśmy sami na plaży do pory obiadu. Nie powiem bo tak szybko zleciał nam tydzień że to jakaś masakra.
*Oczami Emmy*
http://www.forumgwiazd.com.pl/oferty/bpn5eukj/miniatury/mavrix_MX_Perrie_Edwards_B_652861.jpg
Twój uśmiech zawsze spoko Em : - z Emma Rogers
Dzisiaj piątek. Wróciłam z plaży z Zaynem na kolacje. Każdy siedział już przy stole i czekali na nas. Usiedliśmy przy stole i wspólnie zjedliśmy kolacje. Jutro kolejne zadanie a my nawet nie wiedzieliśmy jakie ono będzie. Zjedliśmy kolacje i poszliśmy oglądać film. W przerwie weszłam sobie na fejsa żeby zobaczyć co się dzieje. Przeglądam sobie profil Zayna kiedy widzę jak wstawił moje zdjęcie kiedy wychodziłam z wody. Uśmiechnęłam się i skierowałam głowę w stronę chłopaka.
- Czemu wstawiłeś moje zdjęcie. I to jeszcze takie brzydkie?
- Brzydkie. Em słonko przecież ty wyszłaś tu ślicznie. Powiedział po czym pocałował mnie w czoło i objął ramieniem.
 Siedzieliśmy tak może do 12 i poszliśmy spać.
*Oczami Belli*
Ten tydzień szybko mi zleciał. Położyłam się padnięta spać. Rano obudził mnie budzik. Przetarła om oczy i spojrzałam w okno. Lało świetnie. Nie miałam kombinezonu hmm dziwne. Wiec ubrałam się w coś wygodnego pasującego na tą pogodę. Poszłam na śniadanko. Nikogo nie było a na śniadanie były naleśniki z serem . Pycha. Usiadłam i zaczęłam jeść. W przeciągu 20 minut wszyscy zebrali się w jadalni. Kiedy wszyscy zjedliśmy poszliśmy do salonu i czekaliśmy na Penelopę.
- jak myślicie jakie tym razem będzie zadanie ? Zapytała Sony ?
-Nie mam pojęci. pewnie wymyślą coś głupiego i oby nie było na dworzu bo nie mam ochoty moknąć. Powiedziała Jade.
Nagle do salonu weszła Penelopa.
- witajcie kochani. pewnie zastanawiacie się jakie zadanie czeka was w tym tygodniu. A więc w tym tygodniu zaprezentujecie się 3 osobowemu Youry w tańcu i pokażecie swoje kocie ruchy. A żebyście mieli przy okazji z tego fajną zabawę będziecie losować piosenkę i będziecie próbowali pokazać ruchy jak ludzik w piosence . A więc wszyscy widzimy się tutaj o 14 i zaczynamy zabawę. Życzę powodzenia.
Kobieta wygłosiła to co miała do powiedzenia i wyszła.
- No nareszcie mamy normalne zadanie powiedziała Emma.
- Czy ja wiem. Powiedział Zayn.
- Spokojnie damy radę. Powiedział Louis.
- No nie był bym taki pewny powiedział Harry.
- No tak przecież ty masz skręconą kostkę. Powiedziała Sony.

Mam nadzieję że się podoba rozdział.
Czytasz = Komentuj <3
Kocham was i nwm kiedy będzie kolejny rozdział ale myślę że tak czwartek piątek ;D

1 komentarz:

  1. Ja ciebie też kocham <333 xD Kocie ruchy mrrr xD Jestem ciekawa jak im pójdzie ;)
    Pozdro Dariaaa
    RiDa

    OdpowiedzUsuń