środa, 1 października 2014

Rozdział 75 ( III )

 2 Lata Później.

Przez ostatnie dwa lata dużo zmieniło się w moim życiu. Wiecie co ? Zakochałam się, tak właśnie tak. Jakiś czas po przeczytaniu listu od Nialla nie potrafiłam się pozbierać, ale poznałam zajebistego chłopaka, a właściwie mężczyznę ma na imię Tom i ma 25 lat, mimo że jest pomiędzy nami 5 lat różnicy świetnie się dogadujemy i bardzo się kochamy, ale no właśnie jest jedno ale, Tom ma raka, którego już nie da się wyleczyć i przez chorobę stał się bezpłodny. Mężczyźnie nie zostało dużo czasu do życia przez co dużo czerpie z życia. Dzięki niemu nauczyłam się żyć na nowo.
Harry rzadko do mnie dzwoni ponieważ ma naprawdę mało czasu dla siebie i przyjechał w ostatnie święta do mamy i zajrzał do Londynu, ale nie spotkałam się z nim ponieważ spędzałam święta razem z Tomem u jego rodziców. A co do rodziców Harrego to na początku września Stive i Barbara się pobierają. Na ślubie i weselu ma być Anne, Gemma i Harry Styles oraz rodzina Stiva, rodzina Barbary. Przyjaciele z firmy w tym Ja, Wen i kilkoro innych tak samo jak Barbary. W sumie na weselu ma być około 200 osób, trochę dużo.
Wendy już nie chodzi z Harrym ponieważ się zakochała się. Tak od półtora roku jest w zawiązku z jakimś Maxem . Tak poznałam go i jest naprawdę bardzo uroczy. Wen ostatnio została prezenterką telewizyjna w MTV i nie pracuje już ze mną ale nadal się przyjaźnimy. Trochę brakuje mi tego że razem wychodziłyśmy na lunch ale wszystko da się przeżyć. 
Co do Belli to stała się króliczkiem Victoria Sicret's i zarabia całkiem dużo. Bell spotyka się Denisem naprawdę świetny chłopak, ale ona nie traktuje go poważnie bo chce wrócić do Harrego. Oni chodzą ze sobą już pół roku i wygląda serio na szczęśliwą. Ciesze się że każda z nas chociaż trochę ułożyła sobie życie.
A co do Nialla i Bena nie miałam z nimi kontaktu od dwóch lat. Z tego Co wiem to Niall zmienił numer a  o Benie przeczytałam tylko w jakiejś gazecie że ma dziewczynę, to dobrze może nareszcie się ustabilizuje.
Ja i Tom mamy jutro 2 rocznicę której nie mogę się doczekać.______________________________________________ Wiec to jest wprowadzenie mam nadzieje że wam sie podoba. Kolejny rozdział w sobote :3

1 komentarz:

  1. Duzo sie zmienilo przez te 2 lata . Ciekawe jak to sie dalej potoczy . :)

    OdpowiedzUsuń