piątek, 14 marca 2014

Rozdział 13

Sony kiedy tylko mnie zobaczyła przybiegła do mnie i wpiła się w moje usta.
- Kochanie jak miło cie widzieć. powiedziałem do dziewczyny .
- Ja też się bałam. Już myślałam że cię nie zobaczę.
- ja też. Ale na szczęście jesteś. Powiedziałem.
- Kocham Cię.
- Ja Ciebie też. Ej a tak wgl. to co się stało Harremu ?
- upadł stracił przytomność i zwichnął kostkę więc mu pomogliśmy. Powiedziała Emma
- Hmm. Rozumiem. Powiedziałem po czym przytuliłem Sony. Czekaliśmy może ok. półtorej godziny aż przyszli do nas wszyscy nie licząc Liama. Jakieś 10 minut później dostaliśmy ogłoszenie nadawane z głośników ,, No więc jesteście już wszyscy w komplecie. Gratuluję wszystkim tym którzy wydostali się z labiryntu, niestety Liam nie miał tyle szczęścia i pozwoliliśmy mu uniknąć cierpienia. A w nagrodę że tylko Niall jako jedyny pomógł Kim jest on bezpieczny w przyszłym tygodniu wiec jeśli nie będziesz chciał brać udział w zadaniu to nie musisz ale, nawet jeśli weźmiesz to krzywda ci się nie stanie.Dziękujemy za uwagę i życzymy udanego tygodnia.
- I straciliśmy Liama. Powiedziała smutna Emma.
- A wiecie co mi się wydaje? Zapytał nas Zayn
- Nie. Powiedziała Bella
- Że oni już sobie wiedzą kogo w wyeliminują w tym tygodniu. Dam sobie rękę uciąć że teraz będzie to dziewczyna. Powiedział zezłoszczony
- Nie przesadzasz trochę może po prostu Liam miał najgorszy czas. A Sara nie znalazła kartki. Nie powiem bo to powoli staje się chore ale to nie znaczy że oni już sobie to zaplanowali.
- Ale Bella jeszcze się o tym przekonasz zobaczysz. Wszyscy ruszyliśmy w stronę łódki która miała nas zawieść pod sam hotel. Atmosfera była napięta każdy w ciszy wyszedł z łodzi i udał się do swojego pokoju. Poszedłem z Sony do niej do pokoju.
-  Niall boję się. Nikt już nie jest bezpieczny nawet nie mam pojęcia jakie zadania oni jeszcze wymyślą. powiedziała wystraszona.
- Wiem Sony że jest Ci ciężko bo mi tez jest ale nic na to nie poradzimy

Oto 13 rozdział. Mam nadzieję że wam się podobał. Liczę na komentarze. I nie wiem kiedy pojawi się następny rozdział.

2 komentarze:

  1. Kocham, kocham i jeszcze raz kocham! <3
    Dodawaj nowy rozdział! Proooszę! :D
    + zapraszam do mnie http://extraordinary-story-fan-fiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny rozdział jak zwykle :D
    RiDa

    OdpowiedzUsuń