wtorek, 17 grudnia 2013

Rozdział 1


*Oczami Nialla*
Siedzieliśmy w jadalni nikt nie wiedziała czemu wszyscy się tu znaleźliśmy. Nikt nie chciał umierać z powodu miliona dolarów. W oczach dziewczyn widziałem wielkie przerażenie i mówiąc szczerze sam też się bałem. Każdy siedział w skupieniu i nikt się nie odzywał.
- Dość tej cholernej ciszy. Powiedział Mulat.
- A może masz coś innego do roboty ? Odezwał się chłopak w lokach.
- Tak mam może się zapoznamy skoro i tak spędzimy tu dwa miesiące razem i będziemy ostatnimi osobami którymi będziemy widzieć.
- To może ja się przedstawię. Powiedziała Blondynka
- No to jak masz na imię ? Warknął Mulat
- Jestem Emma. Powiedziała dziewczyna
- Ja Bella, Jade, Sony i Sara
- Zayn, Liam, Harry, Louis a ja jestem Niall uśmiechnąłem się do dziewczyn.
- Wydaje mi się że, powinniśmy trzymać się razem. Powiedział Liam
- Też tak sądzę.Odparłem
- Dokładnie
- Powinniśmy trzymać się razem aby przeżyć jak najdłużej. Mimo tego ze walczymy osobno.
- No spoko mi tam jest wszystko jedno jak, ważne żeby jak najszybciej się stad wydostać.
Wszyscy udaliśmy się do salony po kolacji zgodnie z zaleceniami w jadalni. Usiedliśmy spokojnie w fotelach i kanapach. Czekaliśmy rozmawiając gdy do salonu weszła kobieta ubrana na czerwono.
- Witajcie. Nazywam się Penelopa i jestem gospodarzem tego hotelu. Cieszę się, że przyjechaliście wszyscy. Co tydzień będziecie wykonywać zadania w grupach lub osobno. Na początek przydzielę was w 2 drużyny 5 osobowe w których będziecie rywalizować w zadaniach drużynowych. A w zadaniach indywidualnych będziecie liczyć tylko na siebie. W I drużynie będzie : Louis Tomlinson, Niall Horan, Sony Black, Bella Moon i Harry Styles. A w drugiej drużynie będzie : Zayn Malik, Emma Rose, Sara Green, Jade Star i Liam Payne. Zadania będziecie dostawać w niedziele będziecie mieć 5 dni aby się przygotować a w soboty będą ,, rozgrywki’’ W tym tygodniu będzie szukanie skarbu i jest to zadanie grupowe. Kategoria to wiedza ogólna. Chciałabym jeszcze powiedzieć że to nie ja decyduję o tym kto zostaje. Na wyspie są rozmieszczone kamery dzięki którym obserwują was ,, Oczy”. Oczy to trzy osoby które decydują kto pozostanie na wyspie. Jakieś pytania ?
- Tak ja mam. Powiedział Zayn
- Tak ?
- Czemu to akurat my się tu znaleźliśmy ?
- Bo każdy z was miał w jakiś sposób nie zbyt ciekawą przeszłość właśnie dlatego. A macie tydzień żeby się ze sobą zapoznać. Możecie robić co chcecie. W sobotę o 10.00 po śniadaniu zapraszam do salonu tu będą czekać na was mapki oraz 1 pytanie. A i zapomniałabym pierwsza drużyna to czarni a dyga biali. Szukajcie z waszymi oznakowaniami.
Kiedy kobieta wyszła zaczęła się dyskusja.
- Każdy ma nie za ciekawą przeszłość ? Musimy się dowiedzieć co każdy z nas zrobił w przeszłości. Powiedziałem
- No nie wiem czy to dobry pomysł. Powiedział Louis
- A masz inne wyjście?
- Myślę że Niall ma rację. Powiedziała Sony.
- No dobra, dobra. Powiedział nie zadowolony Zayn.
- Liam jak myślisz czemu się tu znalazłeś? Jaki miałeś problem ? Zapytała Emma

Bardzo się cieszę że się wam podoba :) Z tej okazji wstawiam1 rozdział. Myślę że drugi powinien się pojawić  przed świętami :) Bardzo was Kocham i przepraszam za błędy <333

3 komentarze:

  1. Jeeeeeeeestem pierwsza! xD Od razu mówię - przepraszam za błędy bo komentuje z telefonu. Rozdział jest boski *O* Świetny. Czekam na nn <3
    Pozdro
    RiDa

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny rozdzial i nie moge sie doczekac nastepnego :)♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski i zaje**bisty / viki

    OdpowiedzUsuń